تهرانی‌ها می‌توانند از ۲۵ اسفندماه  با مراجعه به کتابی‌های عضو طرح «عیدانه کتاب» کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان را با ۲۰ درصد تخفیف اری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» از ۲۵ اسفند ماه در کتابی‌های عضو طرح در تهران آغاز به کار می‌کند و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

این طرح در کتابی‌های سایر استان‌ها از ۲۲ اسفند ماه آغاز شده و بر اساس آمار اعلام شده از سوی خانه کتاب، در این مدت کتابان توانسته‌اند ۵۵ هزار و ۷۳۴ عنوان کتاب را به  برسانند.

با گذشت بیش از یک هفته از آغاز ثبت نام کتابی‌ها در طرح عیدانه کتاب، ۷۷۸ کتابی از سراسر کشور برای مشارکت در آن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۹۴ کتابی در مراکز استان‌ها و مابقی در شهرستان‌ها هستند.

تاکنون و از بین ۳۱ استان کشور، تهران با مشارکت ۱۱۹ کتابی در جایگاه اولِ مشارکت کتابی‌ها قرار داد و استان‌های اصفهان با ۹۱ کتابی و قم با ۸۶ کتابی در جایگاه‌های بعدی هستند.

برای اطلاع از نام کتابی‌های عضو طرح عیدانه کتاب می‌توانید به اینجا  مراجعه کنید.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی  , کلاس آنلاین , کلاس مجازی و . سالی پر از سلامتی و آرامش برایتان آرزومند است .

 


ostadsalam2 کتابی ,آغاز ,کتابی‌های ,کتاب ,عیدانه ,مشارکت ,عیدانه کتاب ,تدریس خصوصی ,خانه کتاب، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزش کاروکسب و اگاهی شبکه [My Little Land] قران و عترت لایوکار دانلود جزوات و پاورپوینت اصفهان دانلود برای شما نمایندگی تجهیزات حفاظتی نظارتی هایک ویژن و هایلوک