بانکوک برای کسانی که طرفدار کردن هستند یک شهر ایده آل می باشد اما برای طرفداران غذا یک بهشت مسلم می باشد . غذاهای تایلندی یک تکیب شگفت آور است اما برای مسافرین عزیز تور بانکوک تعطیلات عید و بهار 97که شاید برای اولین بار است که به تایلند سفر می کنند و چشیدن غذاهای تایلندی برای اولین بار کمی دلهره آور باشد اما به شما توصیه می کنیم که دلتان را به دریا بزنید و حتما از غذاهای شگفت انگیز تایلندی میل نمایید.

 

جاذبه های توریستی بانکوک

از جاذبه های توریستی و گردشگری بانکوک می توان به پارک ملی کائویای تایلند ، معبد وات پراکائو بانکوک ، معبد گراند پالاس بانکوک ، معبد وات آرون بانکوک و . می باشد.

 

معبد وات آرون بانکوک

معبد وات آرون بانکوک که در معنای فارسی به معبد سپیده دم معروف می باشد یکی از زیباترین جاذبه های توریستی بانکوک می باشد .این معبد یکی از معابد بودایی واقع در کرانه غربی رود چائو فرایا می باشد . معبد وات آرون به عنوان زیباترین و متفاوت ترین معابد در بانکوک شناخته شده است . وات آرون از زیباترین مکان های عالی برای بازدید از جاذبه های تاریخی بانکوک می باشد . معبد وات آرون درست روبروی رود وافو بنا شده است .  بنابراین شما می توانید هم معبد و هم رودخانه را یکجا بازدید کنید . برای عبور از رودخانه هر  چند دقیقه یک بار قایقی از آنجا عبور می کند . 

 

هتل های بانکوک

در بانکوک تنوع هتل های بانکوک به نسبت میزان پرداختی شما قابل تهیه می باشد .هتل های بانکوک شامل هتل بای سوفیتل لاکچری بانکوک ، هتل آسیا بانکوک ، هتل اوری گرین پالاس بانکوک ، هتل کازا نیترا بانکوک  ، هتل چیلاکس بانکوک  ، هتل اشلی پلازا بانکوک ، هتل پرینس پالاس بانکوک ،  هتل ناسا وگاس بانکوک و . می باشد .

 


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 بانکوک ,معبد ,آرون ,جاذبه ,زیباترین ,پالاس ,پالاس بانکوک ,آرون بانکوک ,باشد معبد ,توریستی بانکوک ,غذاهای تایلندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تهویه رهسام آموزش NLP خانه ان ال پی ایران سایت رسمی home gta هر چی که بخوای اخبار سایت بلگ بیست آکادمی کنکور شکوهیان سوپر مارکت | خرید اینترنتی | فروشگاه آنلاین