آنتالیا ازشهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند . مهر پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا بوده که با فراهم کردن رزرواسیون آنلاین و با داشتن کادری مجرب و دقیق مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تور را برای شما در مسیر آنتالیا فراهم می کند تور ارزان قیمت آنتالیا از دو طریق انجام می شود: 1 - پرواز های ترک مانند : هواپیمایی اطلس جت، تلویند، پگاسوس، کرندون، اونور ایر به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته پروازهای ترک در شهری به نام آدنا یا شهری دیگر به مدت 15 دقیقه استاپ دارد ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت می کند که تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است 2- تمامی پروازهای ایرانی مانند : تابان، زاگرس، ماهان، قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3:30 دقیقه فاصله زمانی می باشد . آژانس مهر پرواز مجری مستقیم تورهای لحظه آخری و پکیج های تور آنتالیا با قیمت مناسب و به همراه خدماتی چون گشت های متنوع و جذاب هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به مقصد آنتالیا میفرستد.
اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز و پاساژهای بزرگ و شیک همگی در شهر آنتالیا خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا و بلیط ارزان آنتالیا برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
مراکز در آنتالیا توصیف کردنی هستند ، و حتماً وصف آنها را شنیده اید . گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر می آیند ، قطعاً سری به این مراکز می زنند . از معروف ترین و بهترین مراکز در آنتالیا می توان به مرکز تراسیتی ، مرکز بلک و نیز مرکز مارک اشاره کرد . اگر برنامه ای برای از بهترین مراکز آنتالیا دارید ، پیشنهاد می کنیم تور آنتالیا بهار و تابستان 97 را از دست ندهید و از تور ارزان لحظه آخری آنتالیا استفاده نمایید .


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 آنتالیا ,مرکز ,مراکز ,مستقیم ,زیبا ,ترکیه ,مراکز ,کشور ترکیه ,مرکز ,بهترین مراکز ,سواحل زیبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا تو حرف دل کارترال فروشگاه عینک آفتابی ریبن من | گارانتی عدم رضایت 10 روزه دانلود سرا خدا محبت است مجتمع فنی حرفه ای